קפולייטר, האבא של המיריקל המקורי מביא לישראל את פרוזן

תוכן בשיתוף Canndoc

בעולם של מפתחי הזנים ומגדלי הקנאביס, השם קפולייטר (כינוי שקיבל בגלל הכובע CAP שלו) הוא כבר אגדה. במציאות בה מפתחי הזנים הופכים לסלבריטאים (למשל ברנר מקוקיז), קפולייטר מקפיד על חשאיות מוחלטת, עד כדי כך שבתמונות היחידות שלו הוא מצולם עם מסכת גז.

הזן המפורסם ביותר של קפולייטר הוא כמובן המיריקל אליאן קוקיז (MAC). קאפולייטר אומר שמבחינתו MAC זה גם ראשי תיבות של Mother of All Cannabis. ובאמת, בעיני רבים המיריקל המקורי של קפולייטר (המיובא לארץ בבלעדיות ע"י קנדוק) הוא יצירת מופת חד פעמית והסיפור על הגעתו לעולם היא  כבר מיתולוגיה.

צמח-האם, "האמא", שבאמצעותה קפולייטר השתמש לפיתוח ה-MAC היתה Alien Cookies F2 #7 והיא זווגה עם זכר שהשושלת שלו כללה את Starfighter שגודל ע"י Alien Genetics וזרעים שקפולייטר הביא בעצמו מטיול בקולומביה. את הזרעים מקולומביה הוא שכח בטעות להוציא מכיס המכנסיים והם עברו כביסה מלאה במכונה. בת זוגו של קפולייטר שמה לב לקטסטרופה במקרה ומיהרה להניח את הזרעים על מגבת נייר. כולם הצליחו לנבוט, אבל אחרי שבועיים כולם מתו בפתאומיות. כולם חוץ ממספר 15, שקיבל את הכינוי Miracle 15.

קאפולייטר מספר שהזיווג שהוביל למיריקל המקורי, נוצר בהשראת הגנטיקה הפנומנלית של Alien Cookies F2 #7  שהיא לדעתו "הפרח הכי מדהים שאנשים רבים יעשנו במהלך חייהם". קפולייטר למד את התכונות של הזן וכשהרגיש שהגיע הזמן לרגע הגדול, הוא זיווג אותו עם Miracle 15. מיד עם יציאתו של המיריקל לשוק, הוא הפך לאחד מהשמות המפורסמים בעולם הקנאביס. 

המיריקל המקורי הגיע לישראל לפני שנה ומיד הפך לזן האהוב והמבוקש יותר. המיריקל גדל בקנדה במתקן האינדור הגדול והמתקדם בעולם, והוא פרי של שיתוף פעולה בין קנדוק, אורגניגרם וקפולייטר (בכבודו ובעצמו).

עם ההצלחה בישראל, הגיעו לשוק לאחרונה מוצרי מאק לא מקוריים, אך בכדי להנות מהחוויה האמיתית של המיריקל קפולייטר ממליץ להקפיד תמיד על המיריקל המקורי. לדבריו, "עם הזנים האלה, ככל שהתרחקת מהמקור, הגנטיקה והמגדלים – האיכות מתחילה לדעוך". 

למרות ההצלחה הפנומנלית של המיריקל, קפולייטר ממשיך לחבוש את כובע הברידר שלו וממשיך לפתח זנים בעלי איכות יוצאת דופן. 

קפולייטר בשם FROZEN. פרוזן הוא סאטיבה מעוררת T20/C4, בגידול במתקן האינדור של חברת אורגניגרם ושמו המלא באנגלית הוא  BRITNEY’S FROZEN LEMONS והוא הכלאה ייחודית של הזנים Cap’s Frozen Lemons ושל חיתוך מהזן Fruity Pebbels OG אשר זכה לשם Britney Spears Cut. 

 

לפרוזן ריח וטעם כמו כוס גבוהה של לימונדה מתוקה, הוא בעל ארומת הדרים עזה ומרעננת, ולאחריה מתיקות קלילה ועדינה.